پالت چوبی زیر سرامیک کرمان

اگر به دنبال خرید پالت چوبی مناسب برای کاشی و سرامیک خود هستید، می توانید به مجموعه پالت چوبی حافظی مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید پالت مورد نظر خود را متناسب با ابعاد کاشی و سرامیکی که قصد حمل آن را دارید در سایزهای متفاوت، از این مجموعه سفارش دهید. در پالت های چوبی تولید شده توسط مجموعه حافظی کلیه ی اصول مهندسی رعایت شده است، این امر باعث افزایش مقاومت و استحکام پالت ها شده است. در صورت مشاهده هرگونه خرابی در پالت های چوبی خود، می توانید از کادر باتجربه این مجموعه کمک بگیرید. اگر شما هم نیاز به مشاوره و خرید آنلاین انواع پالت های چوبی را دارید، با ما در ارتباط باشید.

از پالت های چوبی می توان برای حمل کاشی و سرامیک و سایر اجسام سنگین دیگر استفاده کرد. برای این که تحمل بار این دسته از محصولات افزایش یابد، فاصله بین پالت ها باید کم شود. با توجه به وزن محموله، جنس چوب پالت ها انتخاب می شود. برخی از تولیدکنندگان پالت های چوبی بر روی محصولات خود از علائمی استفاده کرده اند، این علائم نشان دهنده نوع تجهیزاتی است که به وسیله پالت می توانید آن ها را جابجا کنید.

قیمت پالت چوبی کاشی

فروش پالت در کرمان توسط مجموعه تخصصی پالت چوبی حافظی انجام می شود. این مجموعه در راستای برطرف کردن نیاز مشتریان خود اقدام به تولید انواع پالت های چوبی با قیمت بسیار مناسب، کرده است. هدف این مجموعه تولید محصولاتی است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، دارای طول عمر و مقامت بسیار بالایی نیز باشند. در صورتی که قصد خرید پالت چوبی زیر سرامیک در کرمان را دارید، می توانید با مراجعه به این مجموعه و پس از اطلاع از مشخصات فنی آن ها، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

امروزه بسیاری از کارخانه های تولیدکننده کاشی و سرامیک از پالت های چوبی برای حمل و یا صادرات محصولات خود استفاده می کنند. بسته به شرایط انبار و نوع وسیله ای که قصد جابجایی آن را دارید، اندازه استانداردهای متنوعی برای پالت ها تعریف شده است. در صورتی که قصد دارید اجسام سنگین را به وسیله پالت جابجا کنید، در این صورت برای انتقال پالت های چوبی می توانید از جرثقیل و بازوهای مکانیکی استفاده کنید.

نمونه کارها